چطوری میشه

اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی برای وب سایت وردپرس شما

اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی برای وب سایت وردپرس شما

بازاریابی رسانه های اجتماعی یک راه اثبات شده برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت شما است. این به نوبه خود به شما کمک می کند تا از سایت وردپرس خود سرنخ، فروش و تجارت بیشتری ایجاد کنید – چیزی که همه ما از حضور آنلاین خود می خواهیم؟

چه وب‌سایت شما جدید باشد یا تأسیس شده، اکنون هرگز زمان بهتری برای استفاده از قدرت رسانه‌های اجتماعی برای افزایش مخاطبانتان نبوده است. حتی اگر فکر می کنید قبلاً مراقب بهینه سازی رسانه های اجتماعی برای سایت وردپرس خود بوده اید، با پلتفرم های جدید که همیشه ظاهر می شوند، همیشه کارهای بیشتری می توانید انجام دهید.

رسانه‌های اجتماعی نه تنها کانال‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند تا مخاطبان هدف خود را بیابید و با آنها تعامل داشته باشید، اگر وب‌سایت وردپرس خود را به درستی راه‌اندازی کنید، می‌توانید ارتشی از طرفداران ایجاد کنید که مایل به اشتراک‌گذاری محتوای شما و انتشار پیام شما هستند. فقط به این دلیل که محتوای شما و آنچه را که ارائه می دهید دوست دارند، نام تجاری داشته باشند.

با این حال، به روز رسانی وب سایت و وبلاگ شما می تواند به اندازه کافی سخت باشد، چه رسد به ایجاد حضور در رسانه های اجتماعی. مردم از کجا زمان می یابند که دائماً توییت کنند و محتوای با کیفیت بالا را در رسانه های اجتماعی پست کنند؟ این مقاله قصد دارد برخی از ابزارها و افزونه های مفید را برای کاربران وردپرس به اشتراک بگذارد که به شما کمک می کند تا در رأس گردباد رسانه های اجتماعی باشید.

این راه‌حل‌ها برای صرفه‌جویی در زمان، تقویت تعامل با مخاطبان و تبلیغ بهتر سایت، نام تجاری یا کسب‌وکار شما به صورت آنلاین طراحی شده‌اند. اجرای تنها یک یا دو مورد از این روش‌ها به شما کمک می‌کند تا تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را افزایش دهید و به شما فرصت‌های بیشتری برای تبدیل در برابر اهدافتان، هر چه که باشد، می‌دهد.

محتوای خود را به راحتی قابل اشتراک گذاری کنید

نوشتن محتوای عالی برای سایت خود دیگر کافی نیست. مردم در همه جا در سایت ها محتوای عالی می نویسند، پس چگونه می توانید متمایز شوید؟ برای اینکه مخاطبان هدفتان بتوانند محتوای شما را آسان پیدا کنند، آن را بخوانید و سپس برای اطلاعات بیشتر بازگردید، باید سایت خود را در مناسب ترین شبکه های رسانه اجتماعی تبلیغ کنید.

دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی

داشتن دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی بسیار قابل مشاهده در سایت شما می‌تواند تفاوت زیادی در تعداد دفعات اشتراک‌گذاری محتوای شما ایجاد کند، که به نوبه خود بر سطح ترافیک سایت شما تأثیر می‌گذارد. با افزودن این دکمه‌ها، بازدیدکنندگان شما می‌توانند روی آن‌ها کلیک کنند تا محتوای شما را در یک لحظه با دوستان و دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارند.

این دکمه‌ها همچنین می‌توانند بازدیدکنندگان شما را تشویق کنند تا نمایه‌های شما را بررسی کنند و تصمیم بگیرند که آیا شما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنند یا خیر. این به شما فرصت دیگری می دهد تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و بازدیدکنندگان یکباره را به خوانندگان تکراری تبدیل کنید.

بهترین افزونه های دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی برای وردپرس

AddtoAny Share Buttons Free WordPress Plugin
اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی برای وب سایت وردپرس شما 11

یک افزونه رایگان وردپرس که دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را به سایت شما اضافه می کند، AddtoAny است. این افزونه به اشتراک گذاری اجتماعی جذاب و دکمه های دنبال کردن هر قسمت از محتوای سایت شما را نشان می دهد. این کار افراد را تشویق می‌کند تا بلافاصله پس از پایان خواندن مقاله‌ای را لایک یا توییت کنند تا بتوانید اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی بیشتری دریافت کنید..

ایجاد نقل قول های توییت پذیر

Better Click to Tweet Free WordPress Plugin

افزونه وردپرس Better Click to Tweet ابزار عالی دیگری است که می تواند تعداد محتوای شما را افزایش دهد. به اشتراک گذاشته می شود این به شما امکان می دهد نقل قول هایی را در مقالات خود جاسازی کنید که خوانندگان شما می توانند تنها با یک کلیک برای دنبال کنندگان خود توییت کنند. اگر نقل قول های مناسبی از محتوای خود را برای تبدیل شدن به توییت های قابل کلیک انتخاب کنید، هنگامی که در جدول زمانی شخصی ظاهر می شوند، علاقه او را برانگیخته و او را به سایت شما می کشانند. به علاوه، با کمی CSS می توانید به راحتی ظاهر

را سفارشی کنید

تعداد فالوورهای خود را نشان دهید

SocialFans Counter WordPress Plugin

اگر به دنبال یک افزونه اشتراک‌گذاری اجتماعی با کمی برتری هستید، می‌خواهید SocialFans. این افزونه اجتماعی ممتاز به بازدیدکنندگان شما نشان می دهد که چقدر محبوب هستید و به سایت شما اعتبار و اثبات اجتماعی بیشتری می دهد. همچنین اگر مردم ببینند که شما در حال حاضر فالوورهای زیادی دارید و فعالانه با آنها در ارتباط هستید، در رسانه های اجتماعی به شما ملحق می شوند.

اهمیت تصاویر قابل اشتراک گذاری

تصاویر بخش مهمی از یک کمپین موفق رسانه های اجتماعی هستند. مردم در حال حاضر بیشتر احتمال دارد که پست های رسانه های اجتماعی را که حاوی تصاویر چشم نواز است ببینند و بخوانند. این محتوای بصری همچنین می تواند شانس مخاطبان شما را برای به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ یا پیام های رسانه های اجتماعی در کانال های خود افزایش دهد. اگر تصویری در سایت شما خوب به نظر می‌رسد، این احتمال وجود دارد که آنها از استفاده از آن برای بهبود فید رسانه‌های اجتماعی خود خوشحال شوند.

هر پستی که منتشر می‌کنید، چه در وبلاگ یا کانال‌های رسانه‌های اجتماعی‌تان، باید شامل تصاویر جالب و مرتبط باشد. اگر مردم از محتوای شما لذت می برند و تصاویر بازتابی از آن محتوا هستند، احتمال اینکه آنها را به اشتراک بگذارند بیشتر خواهد بود. به همین ترتیب، اگر شخصی تصویری را در رسانه های اجتماعی ببیند که فوراً توجه او را جلب کند، احتمال بیشتری وجود دارد که مقاله همراه را بررسی کند یا آن پیام را دوباره برای دنبال کنندگان خود پست کند.

اشتراک گذاری تصاویر خود را آسان کنید

Pinterest Pin It Button On Image Hover Plugin

اگر وب سایتی با تصویر سنگین دارید، باید این تصاویر را در Pinterest به اشتراک بگذارید. برای اشتراک‌گذاری سریع و آسان تصاویر خود برای بازدیدکنندگان، می‌توانید Weblizar Pin It. این پلاگین رایگان یک دکمه “pin it” را به هر تصویر اضافه می کند، بنابراین اگر کسی می خواهد تصویر را به دیوار Pinterest خود سنجاق کند، تنها کاری که باید انجام دهد این است که کلیک کند. این یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر خود در Pinterest و افزایش ترافیک سایت شما است.

Monarch< /شکل>

اگر می خواهید گزینه های بیشتری برای اشتراک گذاری تصاویر خود داشته باشید، Monarch از Elegant Themes یک افزونه اشتراک گذاری اجتماعی ممتاز برای وردپرس است که باید آن را بررسی کنید. Monarch گزینه‌های عالی برای اشتراک‌گذاری اجتماعی و همچنین روشی بسیار آسان و کارآمد برای مردم ارائه می‌کند تا تصاویر شما را در انواع پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

هنگامی که Monarch راه اندازی شد، بازدیدکنندگان سایت شما فقط باید ماوس را روی یک تصویر نگه دارند تا مجموعه ای از دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را مشاهده کنند. این تصویر را می توان تنها با چند کلیک در کانال های رسانه های اجتماعی به انتخاب مخاطبان به اشتراک گذاشت. هنگامی که خوانندگان تصاویر شما را به اشتراک می گذارند، احتمال بیشتری وجود دارد که ترافیک سایت خود را افزایش دهید و سرنخ های جدید ایجاد کنید.

شایان ذکر است که خرید Monarch به شما امکان دسترسی به افزونه فرم انتخاب ایمیل بلوم و مجموعه وسیعی از تم های وردپرس با کیفیت بالا.

اگر تعاملات اجتماعی زیادی در پلتفرم های اجتماعی شما اتفاق می افتد، مهم است که آنها را در وب سایت خود به نمایش بگذارید. اگر بازدیدکنندگان سایت شما ببینند که رسانه های اجتماعی شما بسیار در جریان هستند و بسیار محبوب هستند، می خواهند به گفتگو بپیوندند.

با نمایش فید اینستاگرام خود در سایت، دیوار فیس بوک یا آخرین توییت‌هایتان، مخاطبان شما می‌توانند به سرعت درک کنند که در شبکه اجتماعی شما چه اتفاقی می‌افتد و تصمیم بگیرند که آیا درگیر آن شوند یا نه.< /p>

فیدها را در وب سایت وردپرس خود جاسازی کنید

Flow Flow Social Stream WordPress Plugin

برترین انتخاب ما برای ایجاد فید اجتماعی با وردپرس Flow-Flow است. این پلاگین پریمیوم سوپرشارژ، همه چیزهایی را که برای ایجاد یک دیوار اجتماعی همه کاره در وب سایت خود نیاز دارید، دارد. این یک راه عالی برای خوانندگان است که بتوانند آنچه را که انجام داده‌اید و سریعاً ببینند در کدام سایت‌ها فعال هستید.

Juicer Social Feeds Plugin

از طرف دیگر، Juicer یک افزونه رایگان وردپرس است که همچنین به شما امکان می دهد فیدهای رسانه های اجتماعی خود را در سایت خود جاسازی کنید. می‌توانید این افزونه را به صورت رایگان نصب و استفاده کنید (برای فعال کردن آن فقط برای یک حساب رایگان ثبت‌نام کنید) یا برای ویژگی‌های بیشتر به طرح ممتاز آن ارتقا دهید.

نه تنها صفحات رسانه های اجتماعی شما را در سایت شما تبلیغ می کند، بلکه تجزیه و تحلیل هایی در مورد اینکه چه کسی از فید شما استفاده می کند و نحوه تعامل آنها با آن ارائه می دهد. این به شما کمک می‌کند تا ببینید کدام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در بین مخاطبان هدف شما محبوب‌تر هستند و برای بهینه‌سازی ارتقای سایت خود چه کاری می‌توانید انجام دهید.

اشتراک‌گذاری خودکار رسانه‌های اجتماعی

اگر می خواهید حضور آنلاین قوی داشته باشید، توییت کردن، پین کردن و پست کردن مداوم در کانال های رسانه های اجتماعی ضروری است. با این حال، سازماندهی آن نیز بسیار وقت گیر و همچنین دشوار است. خوشبختانه، چند ابزار وجود دارد که می تواند به شما در خودکارسازی این وظایف کمک کند و در زمان شما صرفه جویی کند.

MIssinglettr

MIssinglettr یکی از بهترین راه‌ها برای اشتراک‌گذاری خودکار محتوا در رسانه‌های اجتماعی است. این ابزار مفید محتوای سایت شما را در طول سال با یک کمپین متفکرانه و تقویم محتوا به اشتراک می گذارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنچه را که می خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کنید، از کدام شبکه های اجتماعی استفاده کنید، یک برنامه زمان بندی تنظیم کنید، نام تجاری و هشتگ اضافه کنید، سپس کمپین خود را تأیید کنید. به همین راحتی است.

Revive Old Post WordPress Plugin

افزونه Revive Old Post Pro دیگر است ابزاری که در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند. این به لطف توانایی آن در ارسال مجدد محتوای وبلاگ قدیمی به شبکه های رسانه اجتماعی انتخابی شما است. این بدان معناست که دیگر مجبور نیستید دائماً محتوای جدید بنویسید تا توجه فالوورهای خود را جلب کنید.

علاوه بر این، لازم نیست نگران گم شدن و فراموش شدن محتوای قدیمی اما همچنان ارزشمند خود باشید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که انتخاب کنید چه نوع مقاله‌هایی را می‌خواهید در رسانه‌های اجتماعی پست کنید، چند وقت یکبار و کجا. در حالی که نسخه رایگان این افزونه در دسترس است، اگر واقعاً می‌خواهید تلاش‌های اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی خود را خودکار کنید، ارزش آن را دارد که برای نسخه تجاری آن هزینه کنید و ببینید چقدر ترافیک بیشتری می‌تواند به وب‌سایت شما برساند.

Hootsuite Social Manager

یک گزینه غنی از ویژگی های بیشتر برای سازماندهی انتشارات خود در رسانه های اجتماعی Hootsuite است. این یک راه حل برتر قدرتمند برای مدیریت بازاریابی رسانه های اجتماعی شما است که گزینه های گسترده ای برای اشتراک گذاری اجتماعی، تجزیه و تحلیل و امنیت و بسیاری از موارد دیگر ارائه می دهد. با Hootsuite، می‌توانید پست‌ها را به‌طور خودکار زمان‌بندی کنید. به این ترتیب می توانید از محتوای مختلف در انواع پلتفرم های رسانه های اجتماعی در زمان های مختلف استفاده کنید. این به این معنی است که شما مجبور نیستید خودتان پست فیزیکی ارسال کنید، اما همچنان می‌توانید در زمان‌های مناسب در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مناسب به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.


گزینه‌های بالا تنها تعدادی از راه‌هایی هستند که می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی برای افزایش ترافیک وب‌سایت وردپرس خود استفاده کنید و امیدواریم فروش، درآمد یا کمیسیون بیشتری ایجاد کنید. با این حال، مانند بسیاری از چیزهای زندگی، هیچ پاسخ قطعی در مورد نحوه استفاده موثر از رسانه های اجتماعی وجود ندارد. بسته به نوع سایتی که دارید و مخاطبان هدف شما، آنچه نیاز دارید متفاوت خواهد بود. وقت خود را صرف کنید، پلاگین ها و راه حل های مختلف را آزمایش کنید و فقط ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

در حال حاضر چگونه وب سایت خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید؟ چه اقداماتی برای خودکارسازی این فرآیند انجام داده اید؟ چه نوع نتایجی از تلاش های خود دیده اید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا